Bijna richting einde.. - Reisverslag uit Dalung, Indonesië van Lindaback2theroots - WaarBenJij.nu Bijna richting einde.. - Reisverslag uit Dalung, Indonesië van Lindaback2theroots - WaarBenJij.nu

Bijna richting einde..

Door: Lindaback2theroots

Blijf op de hoogte en volg

21 Juni 2011 | Indonesië, Dalung

Even een kort verhaaltje zo tussendoor, gewoon omdat het kan :) (vast stopzinnetje hier op Bali). Gisteren had ik een lichte zonnesteek van onze boottocht, blijkbaar toch teveel zon voor me. Hele nacht koorts gehad, misselijk en alle andere bijwerkingen die erbij horen. Vandaar dat ik lekker de hele dag in bed ben gebleven, het was wel Luc der verjaardag maar die wilde het niet vieren dus ik kon gewoon blijven liggen. Ik heb nog even mijn presentatie gemaakt voor mijn individuele project, volgende week maandag! Spannend, iedereen moet 20 minuten presenteren en 10 minuten tijd voor vragen, gelukkig vinden de leraren dit zelfs te lang dus het zal nog wel wat korter worden. Worden 2 lange dagen want iedereen moet bij de presentaties aanwezig zijn, dat wordt 4 uur luisteren :S Pfff zo lang hebben we nog nooit 1 dag op school gezeten ;) hihihi grapje (of niet..)
’s Avonds gingen we nog wel lekker uit eten voor Luc der verjaardag, ik was ondertussen een beetje opgeknapt en voelde me goed genoeg om mee te gaan. We gingen met zn allen gezellig naar Echo-beach, daar hebben we heerlijk van de BBQ gegeten, ik had een heerlijke tonijnsteak :) Het was een gezellige avond, met een verjaardagstaartje voor Luc.

Vandaag ben ik gezellig met Am, Kim en Roos wezen shoppen, voor de zoveelste keer ;) (jaja ik zeg het zelf vast ;)) Tussendoor lekkere Frappuchino Caramel bij de Starbucks en ’s avonds bij Made’s Warung gegeten :) Ik ben nog heel netjes met geld uit geven geweest ;) heb een hele mooie tas gekocht, want ja.. ik ga mijn tassen, riemen en sieraden thuis verkopen, dus dan heb ik weer plek voor nieuwe spullen. Hahaha maar nee, deze tas kon ik niet laten liggen.. Verder nog een hele gave blouse gekocht, that’s it, dus het was nog netjes.
Het was in ieder geval een geslaagde gezellige dag, is al een paar dagen bewolkt dus spenderen we onze dagen op een andere manier ;)

Nog ruim een week lieve mensen, dan kom ik eindelijk naar huis!! Kan echt niet meer wachten, morgen hele dag aan groepsproject werken en een ‘proef inpakdag’, even kijken of alles in mijn koffer kan en mijn koffer 23 kilo telt (A)

Donderdag laatste echte activiteit, namelijk de mountainbike tour, vanaf de vulkaan naar Ubud, 4 a 5 uur op de fiets.. ben benieuwd :D Van het weekend nog even hard bikkelen voor mijn presentatie, maar aan mijn cijfers te zien kan ik niet meer zakken.. presentatie moet dus ook gaan lukken. Als ik zie hoeveel mijn lieve zusje allemaal heeft moeten doen de afgelopen weken, is het van mij een eitje en mag ik niet klagen..

Keep in touch guys!

Liefs Lin!

  • 21 Juni 2011 - 13:39

    ROo:

    LInnie!

    Wat fijn dat je weer naar huis komt, en je moet er maar nog ff van genieten! Wat fin dat je aan mij denkt;) hahah die presentatie komt wel goed:) Succes met de laatste dingetjes schatje! Kussj

  • 21 Juni 2011 - 14:17

    Jasmijn:

    bijna bijna bijna naar huis! Zal ook wel weer heerlijk zijn! goed nieuws: vandaag gehoord dat ik officieel afgestudeerd ben :) :) super blij!!!

    Snel maar even een date prikken om bij te kletsen! Als jij teurg komt heb ik net vakantie dus alle tijd. Iedereen wilt jou natuurlijk zien dus laat maar weten..

    Zin in!!! tot snel meissie,

    dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Flying Fox

Actief sinds 02 Jan. 2011
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 15569

Voorgaande reizen:

31 Januari 2011 - 02 Juli 2011

Back 2 The Roots #Studying at Bali

Landen bezocht: