Time Flies - Reisverslag uit Dalung, Indonesië van Lindaback2theroots - WaarBenJij.nu Time Flies - Reisverslag uit Dalung, Indonesië van Lindaback2theroots - WaarBenJij.nu

Time Flies

Door: Lindaback2theroots

Blijf op de hoogte en volg

17 Mei 2011 | Indonesië, Dalung


Selamat Malam (goede avond)
Dat is dan ook een van de weinige woorden die ik ken ;) Bahasa lessen zijn hier niet echt superieur, heb de hoop, dat ik bij vertrek een fatsoenlijk Balinees gesprek kan voeren, ook al opgegeven.

Mams en ROo zijn alweer een weekje weg, tijd vliegt voorbij! Nog iets minder dan 7 weken en dan ga ik weer lekker terug naar Nederland. Het mag hier allemaal heerlijk zijn, mooi weer, leuke meiden, lekker eten, maar toch verlang ik wel weer naar Nederland. Laatste weken gaan we er nog wel uithalen wat er in zit, zo gaan we dit weekend naar Ubud (kunststad) daar hebben ze een hele grote markt, perfecte plek voor leuke souvenirs (ik vind wel een manier om het mee te krijgen in mn koffer ;)) Weekend erop gaan we naar de Gili’s, witte stranden, palmbomen en feesten met de meiden! Weekend erop gaan we hoogst waarschijnlijk naar het waterpark, lekker een dagje gek doen! Dan zitten we alweer half juni, ga ik met een paar meiden een lang weekend naar Lombok, lekker toeren met de scooter! Super veel zin in! Het weekend daarop gaan we op een partyboot, hele dag muziek, drank, dansen en plezier!!! Dat is de planning voor de komende weken, uiteraard moet ik tussendoor af en toe naar school ;)

Dan de planning van afgelopen week, eigenlijk helemaal niks! Onze nieuwe leraar kwam vanuit Nederland en hij bracht meteen wat meer structuur. Volgende week moeten we ons project afhebben en gelukkig ben ik al zover dat ik alleen nog maar de opbouw hoef te doen. Afgelopen zondag hebben we met een paar meiden Ajax – Twente gekeken, hahaha echt heel erg leuk! Vader van Kimberly had de webcam op de tv gezet en zo konden we meegenieten hoe Twente werd verslagen door Ajax :)

Vorige week vrijdag zijn we lekker met de meiden wezen stappen, Lucille wilt zich opgeven voor ‘Oh Oh Cherso’, spoort niet hoor :P Maar goed, daar gingen we een filmpje voor maken, lekker gek en ordinair doen tijdens het stappen, gelukkig was ik de camera vrouw ;) Vervolgens ging Malin, studiegenoot uit Zweden, draaien in club Bounty. Super gaaf, hele leuk muziek en iedereen stond lekker te feesten met een drankje erbij! Helaas werd die avond niet zo leuk afgesloten, Luc en ik gingen met de scooter taxi naar huis, alleen onderweg kregen we problemen omdat onze chauffeur meer geld wilde hebben.. Luc werd ook klein beetje agressief omdat die vent haar een tik gaf en zich nogal onbeschoft gedroeg, toen heb ik hem maar snel een euro gegeven en toen was het klaar. Anders stonden we daar nog langer en het had niet lang geduurd of Luc had die vent ook een draai om zn oren gegeven :P Vervolgens pakte wij een gewone taxi en kwamen we toch nog veilig thuis! Thuis aangekomen bleken alle DJ cd’s van Malin te zijn gestolen, echt heel erg sneu! Amor der rijbewijs was kwijt, dus het was een lekkere afsluiter van een hele leuke avond!
Vandaaaag hebben we lekker de hele dag op het strand gelegen, echt heerlijk. Van 12 tot 5, tussendoor even lekker geslapen en verder een beetje geleerd voor onze Bahasa toets van donderdag. Die toets stelt echt niks voor dus we zijn er allemaal nogal makkelijk mee :P Paar woordjes leren, zinnetjes en klaar :) Makkelijker kan het niet!

Dat was het wel weer voor afgelopen week, ik ben nog steeds goed aan het genieten, al ben ik het een klein beetje zat aan het worden, net als de meeste hier ;)

Keep in touch!

Liefs Lin!

  • 17 Mei 2011 - 18:26

    Mams:

    hoi lin, leuke vooruitzichten hoor!!
    Dat maakt het allemaal een beetje draagbaar hé!!
    vervelend dat je weer naar Ubud moet he!!! hahaha.
    Veel plezier en die koffer komt wel goed hoor.

    Dikke kus xxx

  • 18 Mei 2011 - 10:33

    Manon:

    Pfft meis,nog zware tijden voor de boeg..hoe ga ik nu weer liggen op mijn handdoekje, past het allemaal straks wel in mijn koffer, welke bikini zal ik aandoen naar het waterpark, heb ik nog wel genoeg zonnebrand...respect dat je dat allemaal nog zo goed doorstaat en het zo vrolijk nog weet na te vertellen! Probeer ook nog een btje te genieten van je laatste weekjes daar en keep up the good work :):):):)
    Leuk hoor die verslagen die ga ik wel missen als je straks weer terug bent!

    tot later!

    dikke XOX

  • 18 Mei 2011 - 14:10

    :

    @Mams, ja zeker leuke dingen! Precies, gaan de komende weken lekker snel :) Koffer gaat zeker lukken :) Desnoods koop ik die mannen wel om :p Ze willen hier alleen maar geld zien! Kus!
    @Manon, hahaha wat zet je dat toch weer leuk neer, klinkt het meteen een stuk beter :P Nee, heb het nog prima naar mn zin, komende weken leuke dingen doen en dan weer lekker terug naar huis! Morgen toets, dus wordt nog ff knallen!
    Ja, vind het ook leuk om te schrijven (vandaar de lange verhalen) kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Flying Fox

Actief sinds 02 Jan. 2011
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 15567

Voorgaande reizen:

31 Januari 2011 - 02 Juli 2011

Back 2 The Roots #Studying at Bali

Landen bezocht: